Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

Benefiti za zdravlje

Sirne dobrobiti o kojima niste znali

S vremena na vrijeme ili pak stalno, ovisno o vlastitim preferencijama neka vrsta sira se nađe na našem stolu. Za nekoga je dovoljna i popularna gauda za pizzu, a drugima pak za pravi gastro užitak treba sirna plata. Bez obzira na to koju vrstu sira ste odabrali, svaka od njih nosi određene benefite za zdravlje.

Ponuda sireva je toliko raznovrsna da često govorimo o cijelom svijetu. Čuven i povijesno obilježen način pripreme, drugačiji sastojci i dodaci, izvrsnost podrijetla garantiraju popularnost sireva koja ne jenjava. Za strastvene gurmane i ljubitelje sireva skupili smo 8 zanimljivih činjenica o sirevima koje niste dosad čuli.

1. Efikasnost utjecaja sira na naš organizam strogo je povezana s dijelom dana u kojem se konzumira. Najveća je korist od sireva koje ste pojeli između 9 i 10 sati ujutro jer u tom periodu svi se korisni sastojci apsorbiraju potpuno. Nešto manje poželjno razdoblje je od 10 do podneva, a nije preporučen za popodnevu konzumaciju.

2. Sirevi prirodno sadrže veliku količinu bjelančevina. Njihov postotak u sirevima čak je i veći nego u mesu i za razliku od njega, apsorbiraju se i više od 90 %. Osim bjelančevina, sirevi su izvor aminokiselina, kalcija, vitamina A, E i D, B skupine.

3. Po rezultatima istraživanja američkih znanstvenika sirevi, za razliku od drugih mliječnih proizvoda kao što su jogurt i mlijeko, u stanju su štititi zube od karijesa.

4. Zbog svojih nutritivnih vrijednosti sirevi su preporučeni u prehrani sportaša, trudnica i drugih skupina ljudi čiji je posao vezan uz veliku potrošnju energije. Sirevi su preporučeni ljudima s bolestima jetre, anemije, prijeloma kostiju, ali djeci i starijim osobama.

5. Najbolje mjesto za čuvanje sireva je donja ladica u hladnjaku. Omotajte ga u prozirnu foliju ili držite u posudi namijenjenoj čuvanju ove namirnice. Idealna temperatura za čuvanje sireva je 5 – 8 °C.

6. Topljeni sirevi su bogati kalijem i fosforom te sadrže bjelančevine koji čak za 40 % zadovoljavaju dnevne potrebe organizma za esencijalnim kiselinama.

7. Camambert se jede s koricom koju stvara plemenita plijesan. Prije konzumacije ga treba ostaviti kratko na sobnoj temperaturi kako bi se njegov okus otvorio što više.

8.  Najzdravija vrsta sira je onaj dobiven od mlijeka jaka koji se proizvodi u Himalajama. Mlijeko jaka i znanstveno potvrđeno sadrži velike količine folne kiseline koja jača srce i usporava razvoj kancerogenih stanica.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...